Peceteye boşaldım

ben 19 yaşında 1.7 boyunda 62 kilo fazla atletik olmasada düzgün vücutlu bir gencim sevgilim ise o kadar güzel olmasa bile güzel vücudu olan bir kız zaten sadece vücudu için cıktım onunla hikayemize geldigimizde olay 2011 in son haftası oldu sevilimle ben 2 yıldır cıkıyorduk ve sex yapmak hiç aklımıza bile gelmiyordu öpüşürdük ama onu yapmak gelmezdi sonra ben dayanamadım birgün eve cagırdım oda geldi normal oturuken sohbet ederken yanına gittim ve öpüşmeye başladık sonra ben yavaş yavaş onun gögüsünü ellerken o titremeye basladı olmaz filan dedi sonra ben onu ikna etmeye calısıyordum uzun süre konustuktan sonra ikna ettim ve üzerindekileri yavaşca cıkardım oda benimkileri cıkardı. Ona aletimi yalamasını söyledim o yok demesine ragmen zorla yalattırdım yeni oldugunda yalamayı bilmiyordu midesi bulanmıştı sonra ben onun o bem beyaz vajinasını yalamak için egildim ve cok tatlıydı hiç unutamam o tadı sonra kendinden gecmişti ve ben içine girmek istedim hayır dedi ısrar ettim izin vermedi sonra uzun süre yine konustuktan sonra arkadan yapmaya ikna ettim gittim içerden pecete ve krem getirdim onun arkasını ve benim aletimi iyice kremledim sonra kendini sıkmamasını söyledim yavaşca soktum bası girmişti inlemeye basladı sonra tamamını bir anda soktum bagırdı kendisini kastı serbest bırak dedim olmuyor dedi cıkart dedi. Yavas yavas git gel yapmaya basladım acı azalıyordu alışmıştı artık bir 15 dk o şekilde seviştik sonra ben içine boşlalacagımı söyledim hayır dedi tamam dedim ve cıkartdım peceteye boşaldım ve doymamıştım tekrar soktum bir anda aldı içine sonra biraz git gelden sonra içine boşaldım ikimizde yere yıgıdık kaldık sonra toparlandık evine götürdüm

ondan sonra her hafta yapıyoruz artık alıştı daha cok istiyor yapabilecegin bu mu diyor ama sonradan ayrıldık o şimdi başka birinde ben ise yeni sexler arayışındayım delicesine sevişmek isteyen bayanlar bana ulaşabilir kartalkaya_11@hotmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.