20 yaşındayım ve antalyalıyım


ben murat antalyada yasıyorum 20 yasındayım 175 boy 65 kilo hikayem
antlaya beac parkta geçti. beac parkta oturken nargilemiz içerken iki
kız geldi tanışmaya sonra bunlarala muhhabet felan ettik. kızlar vakit
geç oldugu için eve nasıl gideceklerini soruyordu bir birine bende ben
götürebilirim arabayla geldik gideceginiz yere bırakayım dedim ordan
cıktık kızları evine götürdüm saat yaklasık 03.00 civarıydı gece kızlar
dedi bu ssaatte bi yere gidilmez buyrun dedi girelim bizde hay hay
dedik.eve girdik kızlardan biri uyudu bizim arkdasta uyudu işçmiştik
biraz carptı cocugu alışkın deil tabi biz eceyle birlikte ayaktayız
nerden acıldıysa konu cinsellige geldi saten kafada iyiydi kızın bunlar
üni ögrencisiymiş.kız dedi gel benimle dedi odasına geçtik oda da
ögrenci işi bir yatak tek kişik bir dolap bir ders masası kız yataga
gitti oturdu gel yanıma dedi gittim bana yakınlastı dudaklarıma yapıstı
fırsat bu fırsat bende kaçıramadım arkasına dogru yasladım yataga
uzandı bende üstünde halen öpüsüyorduk ben bunu soymaya başladım vücut
denizde yanmış esmerlesmişti sıcacıktı zaten altında mayo felan vardı
soyduktan sonra yalamaya başladım bu çıldırdı kudurdu iyice hadi hadi
gel artık diyordu bbenimde hoşuma gitti o sekilde istemesi birazdaha
isteklendirmek istedim daha sonra benim kini actım amına dogru yöneltim
ilk basta girmedi sonra sampuan aldı geldi banyodan sampuan döktük
gelip gitmeye başladım sonra arkaya yöneldim ama girmedi ilk
parmaklarla yol actım daha sonra yarragı yavas yavas soktum ama
cıgırmak istiyordu arkadası yattıgı için bagıramıyordu yvas yavas
girdim yarıya kadar soktum nerdeyse aglayacaktı sonra tekrar cıkıp
yüklendim cok kötü olmuştu ne olur yeter dedi cıkardım sonra agzına
verdim ilk başta isteksiz yaklastı sonradan aldı agızına hosuna gitti
bende bosaldım oda bosaltı ikimizde memnun kaldık sonra ikimizde
banyoya gittik beraber dus aldık baktık saat 7 ye gelmiş gittik yattık
sabahta hiç bisey olmamış gibi kahvaltı yaptık biz evemize dogru cıktık
yola arldasla daha sonraları kız tekrar aradı tekrar birleştik simdi
ise memleketine gitti izmire 2 sınıf bune tekrar gelecek bakalım gelişi
nasıl oalcak acaba cok merak ediyorum Arkdaslar bayan arkdasları
istekli olan arkdasları adresime beklerim ilişki sart deil muhhabette
edebiliriz hersey gizli kalacak gizlilik birici sart güvene bilirsiniz
bekliyorum özellikle antalyalıları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.