kırk yaşında süper sikiyo


Merhabalar, adım kemal 40 yaşında 80 kiloyum
Bir gün işten çıktım, eve giderken mahallede kemal amcayla karşılaştım biraz sohbet ettik sonra 3 gün önce kızının doğum yaptığını ve eşinin onun yanında kaldığını söyledi, Eve girdim anneme, kemal amcanın yalınız olduğunu ve yiyecek bir şeyler hazırlamasını söyledim, daha sonra kemal amcanın evine gittim, getirdiklerimi görünce bayağı sevindi yemeklerimizi yedik masayı topladık tv seyretmeye başladık, kemal amca marketten bira al kafaları demlesek dedi ben eve gittim ve gece geç geleceğimi söyledim sonra marketten 6 bira çerez alıp kemal amcalara gittim Kemal amca 54 yaşında esmer 1,65 boyundaydı, aslında kemal amcalara 10 yıldır beraber aynı mahallede otururuz ve ben haftada en az iki gün onlara giderdim, ama ilk defa kemal amca tek başına olduğu bir gece onlara gidiyordum bazı akşamları hayalini kurduğum kemal amcayla bir şeyler yapabilirdim ama nasıl olacaktı bilmiyordum 10 yıllık komşuluk hayatımız sona erebilirdi bu yüzden olayları akışına bırakmalıydım mutfağa girerek biraları ve çerezleri hazırlayıp odaya girdim 2 saat geçti ikinci biraları da bitirmek üzereydik konuşmalarımız hep gündemdeki konulardı, sonra kemal amca odaya geçip pijamalarını giyip tekrar yanıma geldi ben konuyu kızlara getirdim sonra konu cinselliğe döndü, kemal amca aslında emekli maaşı yetse her gün kadınlara  gideceğini anlattı bende ona benim bir tanıdığım var istersen onu çağırayım hemen gelir dedim gözleri parladı hadi çağır dedi bende cepten birisiyle konuşuyormuş gibi yaptım 1 saat sonra gelmesini söyledim kemal amca bir sevindi sonra gelecek kim güzel mi diye sordu baktı Ben lafı geveliyorum önce söylemek istemedim biraz sıkışınca gelen benim bir erkek arkadaşım dedim o hemen olmaz ben hiç erkek yapmadım bir erkekle bu yaş dan sonra olur mu ama bira içmeye devam ediyor duk ben anlattıkça onun önü kabarıyor, bak nasılda  sikin kalktı dedim o önünü tuttu kızardı işte nasıl yapacaklarını anlattım, ben şimdiye kadar yapmadım ya kalkmazsa rezil olursam diye söyleniyordu istersen sana yardımcı olayım dedim, hayır senin yanında onunla kesinlikle olmaz dedi bende yok o gelmeden bir kaç deneme yapalım hiç olmazsa gelen arkadaşın yanında rezil olmazsın dedim bende yanına oturdum, önce önüne dokundum yüzü kıpkırmızı, sonra pijamasını ve külotunu bacaklarına kadar indirip sıvazlamaya başladım sonra başını öptüm ama inanın  kalbi yerinden fırlayacak gibiydi sonra hepsini ağzıma alarak git gele başladım artık kemal amcada boş durmuyor, benim pantolonu ve külotumu indirerek yeni tıraş ettiğim tertemiz kalçalarımı götümü hem okşuyor hemde yalıyordu ben böyle kalçayı kadınlarda görmedim diyerek öpüyordu, kemal amcanın sikini kaldırmam bayağı sürdü yaşı itibariyle, sonra beni yüzüm yere doğru yatırıp, kalçalarımı kaldırdı diliyle arkamı yalayıp parmaklarını da içime sokuyordu olaya başlamadan önce benimde bir iki defa yaptığımı ona anlatmıştım herhalde bu yüzden canımın yanmasını da istemiyordu deliğimi alıştırıyordu daha sonra yarağını bolca tükürükledi ve başını içime sokup bekledi ben ne olur kemal amca biraz bekle tadını alayım gerisini ben sokarım dedim, canım yanıyor ama içimdeki o istek bana yapmamı bu fırsatı kaçırmamamı söylüyordu, biraz sonra deliğim yarağına alışınca hem ben kendimi ona ittim oda bana dayandı baktım ki taşakları kalçamda derin bir oh çektim kemal amca içime girip çıktık ça çok zevkli oluyordu inanın çok güzeldi, sonra beni yüz üstü yatırdı bacaklarımı kaldırıp omzuna aldı tekrar girdi, 5 dakikada böyle siktikden ve içime boşaldı sıcacık menilerini hissettim ve dudaklarımdan öperek karıcığım dedi üstüme yattı Sonra şimdiye kadar bilseydim bu kadar zevkli olduğunu hiç beklemezdim dedi biraz öpüştükten sonra siki içimden kendiliğinden çıktı, banyoya girip bir duş aldık, sonra yatak odasına geçip yattık,  bir kere daha yatak da sikti beni sonra ben eve gittim ama inanın o geceyi hiç unutamadım, kemal amcayla artık daha sık görüşür olduk, ondan sonraki hikayemi daha sonra yazacağım Sizde benimle bir ilki yaşamak isterseniz bana mail 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.