sanki ablam degilde karım

benim bu yıllar arasında bircok ilişkim oldu bircok kızla yattım annemler olmadıgı zamnlarda kızları eve atrdım ve bagırta bagırta sikerdim.cogu zamanda ablamı düşünür kızları sikerken ablamı siktiğimi hayel ederdim.ben askere gittim askerdeyken ablamı istemişler ablamda istemiş evlendirdiler.o zamn ben 5 aylık askerdim.9 zuncu ayda izne gelddim annemlerle oturuyordum ve enişteyle ablam geldi.ablam sanki unutmuş hic birşey olmamış gibi samimi birşekilde hoş geldin deyip öpüyordu.enişteyi hiç sevmemiştim.itiçi geldi ban ablamlar gidince kızdım hatta babamlara başka adam yokmuyduda buna verdiniz diye.izin bitti askere gittim ablam sürekli mektup yazıyordu.zaman geldi gecti askerligim bitti ve eve döndüm artık daha sert ve daha erkek omuştum.askerden geleli 1 ay olmasına ragmen ablamlara gitmemiştim.ablam aradı neden gelmiyorsun diye o akşam ablamlara gittim enişte biraları almış içiyordu rahat edemedim batıyordu ev bana  ben kalkayımdedim ablam neden kal bu gece bizde dedi özledim sen diyordu bende yok gideyim dedim kapıya cıktıgımızda ablam neden gidiyorsun diye sordu bende enişteyi sevmedim kalmak istemiyorum dedim.sanırım ablam onu kıskandıgımı anlamıştı.aradan zaman gecti ablam aradı arkadaşının dügünü varmış sende gel kız ayarlarsın hemde eglenirsin dedi.o gece giyindim ablamlara gittim ordanda dügüne  masaya oturduk oyun havaları halay derken zaman gecti.oturuyordum dans müzigi calmaya başladı arkadaşları ablamı kaldırdılar ama enişte kalkmak istemedi arkadaşıda kardeşinle danset dedi mecbur kalktık ablamla dansederken bazen erkekligim bacagına sürtüyordu ve bu beni cok tahrik etti yarragım kazık gibi oldu dansederken kıcımı arkaya veriyordum hissetmesindiye am ara sıra mecburen sürtüyordum ablam farketti benim yarragı ve yüzüme baktı.müzük bitince oturduk.gec bittiginde ve gitmek icin kalktık. ben eve gideyim sonra görüşürüz dedim ablam bir hışınla hayır olmaz bize geleceksin seni cok özledim muhabbet ederiz dedi.enişted mecbur evet gel bize ablanla hasret giderin.ben sabah işe gidecem siz takılırsınız dedi.eve gittik enişte oturdu 3 bira daha icti farkettimki cok içiyordu.enişte uyudu ablam yan odaya yatagımı yaptı yatakta oturup muhabbete başladık.laf döndü dolaştı sekse geldi ablam askeredn geleli yaptınmı diye sordu bende hayır fırsat olmadı daha dedim.belli dansederken hemen hareketlendi dedi ablam serpimiş ti belli ediyordu.kzıma istemeden oldu dedim yok kızmadım merek etme dedi.tv yi actım uzandım ablam yatagın kenarında oturuyodu bende baksırımla duruyordum ablam kay kenara dedi ve önüme yattı.ablamın sıcaklıgını hissediyordum kıcı aletime dayanıyordu yine kalkınca kıcımı cektim.ablam kalktımı yoksa yine dedi bende hıı dedim ablam kıcını bana dogru bastırmaya başladı ablamın istedigi belliydi ama bu sefer be cok şaşırmıştım beklemedigim bir şeydi hayırdır dedim.hep sen yaptın bu zaman kadar şimdide ben istiyorum dedi ve aslında sende o günden beri aklımdan hiç cıkmadın seninle olmayı hep cok istedim ama cesaret edemedim.eniştenide sevmiyorum sadece evden uzaklaşmak icin evlendim dedi.bu sırada elini yarragıma atıp okşamaya başladı o anki heyacandan ve dolu olmaktan donuma boşaldım.ablam kalkıp iceri gitti eniştenin donlarından getirdi kendi eliyle cıkarıp yarragıma öpmeye başaldı cok güzel sakso calıyorduzevkten kuduruyordum ablamla 69 pozisyonunu aldık ben ablamın amını oda benim yarragımı hasretle yalıyorduk.ablam kalkıp üzerime oturdu amı okadar sıcak geldiki yanıyorduamı kabarmıştı sik beni kardeşim özlemimi gider hadi diye yalvarıyordu benim canıma minnet ablaaaaaam diyordum.ablam bir süre üzerimde hopluyordu ve ben bittim hadi demeye başladı bende geldim kalk dedim hayır içime boşal içime diye sayıklar casına gidip geliyordu öyle bi boşaldımki anlatamam boşalmanın sonunda yarragım uyuştu.ablam peceteyle silip kalktı ve yarragımı yalamaya başladı yaragım kazık gibi oldu yine ve yavaşca enişten mal götümü ellemedi hic sen nasıl önce yaptıysan gene yap dedi götünü yalamaya başladım iyice sulandırdım aynı zamanda parmagımı sokup cıkarıyordum.genişlemişti biraz yarragımı dayayıp bastırmaya başladım ablam yine sikişirken her yüklenişimde biraz ileri atıyordu kendini yastıgı ısırmaya başaldı yarragımı yavaş yavaş sokmaya başladım hikayeleriyle kızıksesle cıglık atıyordu bagırmamak icin yastıgı parcalayaktı nerdeyse tabi eskiden cocuktum şimdi dahada büyümüş ve kalınlaşmış bir yarrak vardı.ablamın götüne tamamen soktugumda dur lütfen nefes alamıyorum bekle biraz dedi 3dakika kadar icinde bekledim ve yavaşş yavaş girip cıkıyordum 15 dakika icinde alışmış artık inliyor ohhh becer ablanın kıcını erkegim becer diyordu karanlıkta farketmedim ama işimiz bittiginde banyoya gitti ve ben ışıgı actıgımda carşaf kanlar vardı yine götünü sikerken yırtmış kanatmıştım.uyumaya gitti ablam sabah 11 civarı ablam günaydın aşkım kalk kahvaltı yapalım dedi uyandım kahvaltımı ben yarragını yalayarak yapmak istiyorum sonra yersin dedi ve diz cöküp agzına aldı benimki dünden razı akzıkgibi olup ablamın agzında şahlanıyordu beni boşalttı ve döllerimi yuttu bu benim kahvaltım gel mutfaga gidelim dedi ben kilotumu giyecektim ki ablam ne gerek var senden ve benden başka kimse yok cıplak gez biraz sonra zaten cıkarcan dedi kahvaltı yaptık ablamın balını aldım ve göbeginden amına kadar döktüm ve yalamaya başladım okadar harikaydıki herşey sanki ablam degilde karımve yeni evli gibi cılgınca fanteziler yapıyor deli gibi sevişiyorduk.ablam yaklaşık 2 ay sonra boşandı şimdi beraber yaşıyoruz babam vefat etti annem anlamıyo bişi ablam hamile cocuk saglıklımı degilmi10 gün sonra konturole gitcez inşallah iyidir saglıklıysa ablam ve benim cocugumuz olcak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.