selam koca yaraklılar ve amlılaar

selam koca yaraklılar ve amlılaar :) ben pelin yasım 21 bundan 4 yıl önce abim ve kuzenimin bana tecavüz edişini anlatacagım. 17 yasındayken abim emre ile evde hepiyiydi aramız arasıra kuzenim gelir muhabbet eder sırlarımızı anlatırdık bigün kuzen ali ve emre beni çağırdı (pardon kendımden bahsetmeyı unuttum ben göğüsleri normal ama kalcaları kocaman ve dolgun esmer bir bombayım ) sise cevırmece oynuyoruz sende oyna dediler daha ilk turrda abim emre cevaplayacak ben soracaktım abime hic bir kızla sevıstınmı dedım hayır dedı sıra onda olmamasına ragmen bana sordu bende elbette hayır dedim sonra ikisi bakıstı ve gülüstüler sonra cevırdım siseyı ali ve ben.. Ali cesaeet dedı bende guldum abımın seyını öp dedım hiç itiraz etmedı abim soyundu karsımda minnacık bir pipi neredeyse yok abım sen görürsün bakısı attı ali öptü sonra ıyy öğğ falan yaptıktan sonra ali ve emre geldi ali emreye beni sikmesini söyledı ben basta güldüm saka sandım sonra cıddı oldugunu anlar anlamaz odama kaçmaya calıstım ama abım ve emre kolumdan tutmustu. Sonra ali agzımı tutup yere yatırdı ellerımı agzıma yapıstırdı evde annemde vardı ama o yemek yapıyordu. Emrede cırpınan bacaklarımı ayırıp pantolonumu cıkardı alinin elini ısırıp abime bakireyım nolur yapma dedim o ise dınlemedı ve o 7-8 cmlik sıkını dar ve el degmemıs amıma soktu 5 dk kadar sokup cıkardı ama kızlıgım bozulmadı sonra bosaldıktan sonra cıkarıp döllü sikini memelerıme sürdü. Sonra abım ellerımı tutup kuzenım önüme gectı pantolonu indirdigı gıbı benım gözlerım fal tası gıbı acıldı rahat 17-18 cm vardı ama sokmadı önce memelerımı elledı yaladı ıster ıstemez zevk alıyodum ve bosalmıstım abım baksana orospuya bosaldı dedı bu arada hem zevkten hem üzüntüden aglıyordum ali memelerımı cımcıkledı sonra göbek deliğimi yaladı sonra sikini burrun deliklerıme sokup kulaklarıma ve gözlerıme deydırdı sonra zorla bana sıkını yalattırdılar hıncımı almak ıcın arasıra koparırcasına ısırıyordum ama demır gıbıydı acımıyordu canı. Sonra bacaklarımı v seklınde yırtana kadar ayırdı ve hıc alıstırmadan soktu ve bırden kan geldı kızlıgım bozuldu 20 dk boyunca ölesıye sıktı bu arada bende ıııımmmgghh ohhhh aagghhg dıye inliyorrdum ve en sonunda bosalmadan önce abım ellerını bırlestırdı ali abimin ellerine bosaldı anlam veremedım sonra ali ellerıyle agzımı acıp zorla yutturdu yutamadıklarımı burun ve kulak deliğime döktüler. Busefer bende bosalmaktan hal kalmayınca elımı bıraktılar ve abım amıma ali götüme gecti abım amımı ali göt deliğimi yaladı cok zevk alıyodum sonra ali götüme acımadan yavas yavvas kolunu sokmaya calıstı ancak gırmıyodu. Bu sırada amımda bı acı hıssettım abım amıma kolunu sokmustu sonra alide yarragını götüme soktu bosaldıktan sonra ıkısıde agzıma döktü döllerını ve ogünden sonra haftada 2 kez sıktıler baslarda karsılık verıyodum ama alıstım sonrakı hıkayemde ıse genel evdekı anımı anlatıcam bosaldıysanız döllerı agzıma dökmek için salı günlerı sırınevlerde saat 2de yavuz döviz önünde bulusalım benım ıcın geldınızı anlamam ıcın beyaz gömlek gıyın o yarraklar benım olucaak 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.