Esmerim kimi görsem sikerim

mrb lar ben murat ist dan yaş 32 esmer atletık vucutlu sekse düşkün ve olgun hastasi bir bayım.anlatcagım hıkaye bundan 7 ay önce istda yasanmıs gecek bi hıkaye .hikayemın kahramanı 44 yasında nette tanıstıgım emel kılolu dul yuzu guzel olnayan ama seks için yarayılmiş goğüs ve gotu olan biri..nette oyun sitelerın birinde tanısmıstım emelle konumyz sohbetımız hep seks üzerıne kurulu azgın azmıs oldugu bellıydı emelımın 1 ay sureklı nette ve telde sevısıp rahatlıyoduk birbirimizi ve artık yetmıyıdu bu bize emeli eve davet wttın kabul ettı ve bi gun kararlastıedık emelın gelcegi gun ıyıce te mızlendımduşumu aşdım ve emeli bwkledım aksam uzerı 5 gebı tel acıp aşağdayım askum dedı benım sikim telde daha sısmeyw basladı heyecandan hemen kapıyı acıp ıcerıye davet ettım kapıyı kapadutan sonea bi hoş geldın öpücüğüyle dudaklaruna yapıstım harıka vucudu olan koca gotu hele bıtırıyodu benı ayakta sevısmeye basladık dudagını dılumle yalıyor bı wlımle goğüslerını bı elimle harıkı gotunu yoguruyıdum bu sekılde bırbırımızı soyduk()artuk dayancak gucum kalmamıstı askım senı gotten sıkmek ıstıyorum dwdım wmele emel askım heryerım senın doldur her yerımı bugun ve hep senınım sik askını bagırt pompala sıkını gotume amıma davetler cıkartıuodu bana fazla dayancak halım yuktu cırılcıolaktık zatwn hemen emelı domaltım yavasca sıkımı kara ıncırıne dokundurup fırca cektım emel iyh ohy ahh larla haykurmaya basladıkı dayancak gucum yoktu az krem surdum emelun kara gotune ve sıkıme hazıemısın askım dedıgımde hazırum erkegım 5vw audır yarak yemedı bu bı am sok sık sok artık erkehım sızlerını duyunca yavasca basını dayadım gote ve ıtelemeye basladım altımdan jacmaua calısan emelı elımle kendıme cekıp bur cırpıda sertce ıtıp kokune kadar bastım emele gotunun en saplamostı yaragım ve cıglık atarak off yırttın lan gotumu off yandum bu nasul sıkmek harıka ohh bas hadı sok bıtırdın benı ohhh sık muratım durma hasretım yarga bas kokune kadar dıyımce gırıp cıkıp hızlanmaya basladım tasaklarım her kalcasına vurdugunda slıp sak seslerı emelın ohh uhh karıyka fıskırdım dollerımı vw uzerıne yıgıldım devamını sonrakı hukayemdw anlatcam olgun bayan varaa arasın fantazukerı beraber yaşiyalu iyi gwceler arayın goruselım öptum amlarınızdan byeicinederıbegot

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.