Rusla yattığım gün

Bir hafta sonu almanyanın duisburg şehrinde yanlız bir akşamdı.canım alabildiğine sıkılıyor aslında keyifsiz olduğum içinde içimden bir şey yapmak gelmiyordu. hafta sonu olduğu için bir kaç telefon geldi arkadaşlarn şuraya buraya gidelim diye fakat olmaz dedim evde takılıp dinlenmek istiyorum.eve bir şeyler almak için alalade bir şeyler giyinip dışarı çıktım,fakat dışarı çıkınca o an karar değiştirip 1-2 saat bir yere takılıp sonra dönerim dedim.nereye nereye gideyim derken aklıma hemen yakınımızdaki essen şehrinde daha çok genç liselilerin takıldığı ve sadece rusları içeri aldıkları bir rus diskosuna gittim.devamlı gidip geldiğim için giriştede kapıcılara 3-5 bahşiş verdiğimden rahataça içeri girebiliyordum .buraya bir kaç yıldan beri gelirdim ara ara.daha şimdiye kadar boş çıktığımı hatırlamam ama bu akşam hiç ama hiç keyfim yoktu.neyse ….barmenle tanışık olduğumdan onunla makara kikiri yapıyorum ve bana durmadan azgın kızları gösteriyor şuna içki ısmarla buna içki ısmarla kesin felan diyor.ben 1.2. saat diye girdim fakat kapanışa kadar durdum millet iyice içti vs dağılmaya başlayınca bende kalktım ayıptır söylemesi epeyce dikkat çeken bir arabam var arabaya binince afet gibi rus hatunlar komplima niteliğinde laf atmaya başladılar her zamanki gibi aslında türkçesi al bizi götür demektir bunun.ben pek oralı olmadım bu arada bir grup tartışıyor kız oğlanı terliyor rus piçide kıza fena halde bir iki tokat attı ve kaçtı gitti kız yere oturdu ve ağlamaya başladı.bende hemen yanına gidip yardım ettim arabadan su felan getirip elini yüzünü yıkadık sonra rica ettim seni evine bırakayım diye .hatunu azcık tarif edeyim oldukça güzel esmer ve mas mavi gözler ona yardım ederken bir taraftan hatunun kokusu şuh tavırları birde ürktüğü için koluma girmesi vs beni akıl almaz hareketlendirmişti.evin nerde dediğimde dortmunda dedi yani 70 km içimden ohaaaa dedim ama türküz birde totem olmuş durumdayım ….aklımdan ben bu uzun yolda bu hatunu yerim dedim….hakikaten yolda stress felan bırakmadım hatun öyle ısındıki açmısın dedim evet dedi bir yere gittik …..daha sonra evini tarif etti evine geldik önünde durdum yok dedi arka bahçe garajından gireyim bu halimle görmesinler oki dedim bahçeye girdim ben heyecanla olacakları merakla bekliyorum arabayı
durdurdum.teşekkür,çok iyisin faslı vs den sonra vedalaşma amaçlı hoşçakal sarılması yaparken ne oldu bilmiyorum birden dudaklarımızın buluştuğunu gördük….ismi irina olan bu afet diyebilirimki hayatımda gözümü yumduğumda aklıma gelen en sıcak ve duygulu öpüşen hatundu.hayır öpüşmüyordu içinin ateşini veriyordu.dilini,dudaklarını bu kadar iyi kullanan birine daha bu zamana kadar rastlamadım.bir yandan öpüşürken bir baktım eliyle pantolonumun üzerinde taş gibi olmuş sikimi yokladı sanırım sertliği ve boyu posu onu iyice azdırdığı için hanım hanımcık duran kız gitmiş yerine benim canımı çıkaracak bir afete dönüşmüştü.bende elimi memelerine götürdüm inanın fırın gibi sert uçları dikelmiş portakal büyüklüğünde kadife gibi okşa beni dercesince avuçlarımda…..irina elimi eliyle aldı mini eteğinin altına bıraktı sanki bırak orayı ben amımı okşamanı istiyorum dercesine….bende yılların tecrübesiyle kilodunun üzerinden bir iki dokunuştan sonra içine daldırdım parmaklarımı işte o an boşalmadan daha değer verdiğim anları yaşıyordum sanki……zevkten kudurmuş taze ve ateşli bir kız sırıl sıklam olmuş elimi sanki suya sokmuşcasına ıslandı zaten ıslak amcıklar beni felaket baştan çıkarır bu kız o gecenin ( sonrasınında tabiki ) altın piyangosu olmuştu adeta bana….bu tarz kızlar genellikle işlerini şipşak arabada bitiri sonrada çüssss der siktiri gider biliyorum…..yanılmadım irina soyunmaya başladı kulağıma bu gece beni her yerimden sikmeni çığlık çığlığa bağırtmanı istiyorum dedi ve kulağımı ısırarak sütyen vs fora olmaya başladı.bir an durdum ….kız şaşırdı…..bak irina ben asla arabada şikişmem dedim ama kızın ayarı bozulmuş amı götü dağıtmış benden hiç beklemediği bir şey zira kız hayır derse keser sapı elimizde kalacak besbelli.evine gidelim gecemiz uzuuuun olsun seni hayal edemeyeceğin şekilde özel ^^^^^^^ asla pişman olmayacaksın söz dedim….olmaz annem evde babam görürse sorun yaşarım dedi.benim eve gidelim diyemedim zira 150 km geri gitmemiz lazım kesin hayır der.o zaman gel 5 yıldızlı bir otele gidelim dedim ne dersin diyince biraz durdu tamam ama anneme haber vereyim gelemeyeceğim diye …mesaj yazdı ….daha önceden bir çok kez gittiğim dortmun hiltona 3-5 dk içinde geldik özel bir oda aldık ve çıktık….
daha asansördeyken irina öyle bir yapıştıki dudaklarıma vantuz gibi emiyor ve adeta beni nolur sik dercesine yılan gibi kıvranıyordu…..otele çıkarken başıma geleceği bildiğimden her yanımda olan kamagra jel den 1.2 tane aldım çatırmadan birini
götürdüm….odaya girer girmez duş alalım dedim zira arabada amını okşarken koku geldi nefret ederim tamam dedi acele etme dedim nolur.bana bırak sabah unutamayacağın bir
türk gecesi hayallerini süsleyecek.yıkandı paklandı tabiki bende…yatağa yatırdım bunu o çılgın kısrağı koluma yatırdım ve dudaklarını olanca lezzetiyle hissede hissede
yalamaya öpmeye başladım,bacaklarıını ayırdım bir yandanda uzmanlık sahama giren ve hiç bir partnerimin hayır diyemediği şeyi yapmaya başladım,amınının dudaklarını
parmaklarımla ayırdım orta parmağımı içine baş parmağımıda klitorisine ,bazanda amının tamamını avuçlayıp bastırarak gezdirmeye …..irina kıpkırmızı ateş gibi olmuştu…..bir yandanda lütfen lütfen hadi…..diyordu…..kız daha sikimin tadına bakmadan avucum içine sanki erkek boşalıyormuş gibi boşaldı ….onu sardım ….sırtını bana çevirdim ellerimle memelerini kavradım ensesinden yarı ısırık yarı öpme….sikimide götünün arasına soktum ve hareketsiz 3-5 dakika ona erkeği olduğumu bencil olmadığımı güvende olması
gerektiğini vücud dilimle ispat ettim……irina bir müddet sonra bana döndü….gözlerinde öyle bir mutluluk vardıki….sanki genç ve bakire bir kızın ilk gecesi kabus değil zevkin doruğundan bana seslenir gibi…..rüyamı görüyorum dedi.
bir iki bir şeyler içtik….mahsus alışalım diye acle etmiyor onu kendime çekiyordum. uzandık göz göze yastıkta bir müddet baktıktan sonra tekrar öpüşmeye başladık….bu sefer borcunu ödemek istercesine beni yatırdı bacaklarıma kadar öperek geldi ,bacaklarımın arasına çömelerek toteme dönmüş sikimi elerinin arasına aldı önce kafasını öptü…sonrada ağzına alıp bütün maharetiyle emmeye başladı…..ağzıma boşal yutmak istiyorum döllerini dedi…..irina bu zor dedim….
zira zaten zor ve geç boşalıyorum hayatımda saksafonla boşaldığım 1-2 olmamıştır.
o taze körpe,ateşli afetin amını yalamak isityordum….uzandı bacaklarını açtı anlamıştı niyetimi,am yalamak hakikaten cinselliğin en önemli anlarından ….ama tabiki temiz olmak şartıyla.irinanın resmen iliklerini kurutmuştum…o anı anlatmak tasvir etmek öyle zorki….irina tekrar canlanmış içine yine yılan girmiş yatakta kıvranmadık yer bırakmamış adeta kadınlığın kitabını yeniden yazmıştı.sikimi o ıslak amına yerleştirdiğimde attığı çığlık hala kulaklarımda,tırnaklarıyla sırtımı tırmalayışı,iki eliyle popomdan tutup içinden çıkmamam için kendine çekişi,kalçalarını kıvrata kıvrata sikimi içine alışı,bazan elleriylede takviye yapıp amını okşayışı bilmiyorum kaç kez üst üste boşalışı…..o gece dostlar çok nadir insanın yaşadığı ve seks denen o müthüş mucizenin anlamını dibine kadar her pozisyonda ve zirvede yaşadık alt alta üst üste….mutluluk içinde yorgunluktan bitap düştük çırılçıplak sarıldık.sabah uyandığımda hala yanımda bana sımsıkı sarıldığı gördüm…otelden ayrıldık evine bıraktım….yoldan birde çiçek aldım ….hala saklıyormuş )
çokmu yakışıklıyım………hayır.( çirkinde değilim )
sikim zenci siki kadarmı hayır ( normal ebatlarda 20cm )
ama bir şey biliyorum ben kadınları sikimle değil aklımla sikiyorum… irina bu sene üniversiteyi bitirdi bochum uniden mezun oldu.
yazın ispanyaya tatile gittik.of anam of….ayrı macera.
veselam….
ara ara yazacağım bu yazı asla abartı ve fake değildir….
fırsat bulursam hamburgta neonazi bir almanla olan maceramı yazacağım.
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.