beni boşalttı


slm ben izmirden mehmet karaduman(gerçek ismim değil) bir gün kız arkadaşımla arkadaşımın evine gittim arkadaşımı arıyark evi boşaltmasını anahtarı kapının altına koymasını söyledim ve kız arkadaşımı alarak arkadaşımın evine geçtim ve eve geçer geçmez kız arkadaşım dudaklarıma yapışarak penisime elini attuı bende pantolonunun içinden vajinasını ellemeye başladım sırıl sıklamdı yere yatırım üzerini çıkardım kilodu sırıl sıklamdı ve içime gir diye yalvarıyodu
boynunu hafif hafif yalayarak içine girdim ve inlemeye başladık ikimizde içinde çıkarmamı ve ağzına alacağını söyledi ağzına aldı öyle güel yalıyoduki inliyodu resmen ve beni bir çırpıda boşalttı sonra biraz muhabbet ettikten sonra arkasındn istediğini söyledi ve içeri giderek arkadaşımın kremini alarak arkasını kremledim daha önceden arkadan aldığı için alışıktı bir çırpıda girdi ve inlemeye başladı oh kocam sok sonuna kadar sok parçala beni diyerek bir ileri bir geri yapıyodu ve beni çıldırtıyordu üzerime çıktı ve ellerimi tuttu gögülerini ağzıma verdi yala yala kocam benim sen herşeyinle beni doyurursun daha önce kimse beni böyle sikmedi dedi ve beni boşalttı tekrar bekledikten sonra 69 itiyorum dedi beni yere yatırdı ve vajinası tam ağzımdaydı ve sırılsıklamdı resmen bana içirtiyordu yala kocam yala orgazm et beni siyerek peniimi ateşli şekilde yalayıp inletiyordu beni sonuna kadar ağzına aldı ve beni bağırta bağırta boşaltttı tekrr doymadım diyim beni koltuğa yatırttı ve eliyle yumurtalarımı tutup penisimi hyalamaya başladı ve bir ayağını kaldırarak üzerime geldi ve göt deliğinin içine penisimi aldı yukarı aşağı geldikçe ohluyorum ve penisim sırılsıklamdı dudaklarımı delice yalıyo evet kocam hadi kocam diye beni zevke getiiyodu ve büyük bir zevkle ikimizde boşaldık zaman buldukça hep boşalıyoruz devamı var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.