Dayımı benimle aldatıyor

Arkadaslar meraba tekrardan 2.hikayem olucak bu.yengem gülayla aşk yasıyoruz suan dayımı benimle aldatmakta ama ben bu olaydan ıyıce rahatsız olmaya basladım yengem bana resmen aşık durumda nasıl kurtulucam bılemıyorum geçenlerde dayım yola gitmiş yengem beni aradı beni al hemen evden dedi gittim aldım yanına bi kac esya almıs yürü hemen yazlıga gidelım 3 gun kalıcaz dedi yazlıga gittik eve girer girmez uzerıme zıpladı ve benı sik diye yalvardı sikmicem dedim resmenn bana saldırdı onune gecemıyoruz artık  bende piçligine hep döverek sikiyorum gülayı ve en son 3 arkadasıma siktirdim hatta tecavüz ettirdim benden uzaklassın diye ama tık yok nerde gorse sikime saldırıyo arkadaslar yengemi sikmek isteyenler varsa mesaj atın cok ciddiyim siktiricem ayagınıza kadar getiricem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.