Sonuna kadar soktum

sa ben cem sizlere daha önce de yazdım.benim ablamla olan ilişkimi annem bilmiyor ve ablamı başkası hamile ıraktı sanıyordu.annem gezmeye gitmişti bense ablamın yanına gidip hemen ikimizde soyunduk ablamın amına yalamaya başladım ablamın amı kocaman olmuştu yalıyor yavaş yavaş parmagımı sokup cıkarıyordum ablam beni dogrultu ve yarragımı agzına aldı resmen dondurma yalar gibi hepsini gırtlagına kadar alıyor ve somurarak dışarı dogru cıkarıyordu artık sikişirken pozisyon zenginligimiz yoktu cünkü cocuga zarar gelsin istemiyorduk domaldı ve amına yavaşca sokup sikmeye başladım ablamın amı cok genişeldiginde ben pek zevk almıyordum ablam boşaldı sonra cıkarıp götüne soktum git gel yapıyordumki annem geldi biz ve annem donduk kimse kımıldamıyor ses cıkarmıyordu.bir müddet sonra biz toparlandık annem şok geciri yodu sonra ablama ve bana 1 er tokat attı agzına ne gelirse söylüyordu.ben utancımda hemen evden cıktım.akşam eve geldigimde ablam ne dedi bilmiyorum hemen evleceksin dedi bana.ablamda kafa salladı bende tamam dedim.O kadar cabuk kız bulduki inanamassınnız ve kızda cok güzeldi cıtı pıtydı bu zaman icinde annem bizi ablamla hic rahat bırakmadı.düğün dernek derken gerdek gecesine girdik.eşimi soydum ve sevişmeye başladık cok güzel ve tazecikti memeleri kücüktü agzıma hepsini alıor bırakıyordum sonra göbegine dogru indim göbek deligini dilimle oynuyor eşimse darbe yedikce eliktirik şok yemiş gibi titriyordu amına indim ve yeni tıraş yapmıştı bembeya ve pürüssüzdü.yani tam bir kaymak yalamya başladım arada bir diş atıyor canını yakıyordum az ama elimde degildi onu yamek ısırmak istiyordum belki 1 saat yaladım amını eşim belki sikilmeden 3 kere boşalmıştı yarragı agzına uzattım kız oldugundan sikimi yalarken biraz tiksinir gibi oldu ama yaladıkca oda bırakmıyor agzına tamamını almaya calışıyordu.kafasını tuttum dur boşalcagım şimdi dedim eşim boşal aşkım ilkini agzıma istiyorum dedi.ilk boşalmam oldugundan spermim cok fazlaydı ve agzından taşıyordu.sonra yatırdım üzerine cıktım yarragımı amına yavaşca sokmaya başladım kızlıga dayanmıştı delik cok dar oldugundan yarragım acıyordu sokarken ve dayanamadım ve sonuna kadar süktum eşim öyle bir cııglık attıki sanki cigerini söküyordum.bir anda altımdn kactı aglıyordu.yavşca tekrar sokuldum ve yavaş yavaş tekrar soktum git gel yapamya başladım eşim hem aglıyor hem amına vurdukca ıhlıyordu belki 5 posta ttım böyle son postada yarragım inmiyor ama spermada gelmiyordu gün agardı ve eşim yeter cok acıdı yarın yapalım artık dedi bende tamam aşkım deyipm uyuduk sabah annem kaynanam ve ablam geldi eve çarşafa baktılar tavuklu pilav getirdiler ablam gözümün içine bakıyordu.aradan zaman gectiablam ha dogurdu ha doguracaktı ve bu arad eşim hamile kaldı 2 cocugum olacaktı.ablam dogurdu nur topu gibi bir aslan parcam vardı cok saglıklıydı şükür.eşim hanım hamile oldugu icin bizde kalmaya başladı hem oglumu seviyor hem ablamı fırsat buldukca sikiyordum.cok azmıştım eşim uyuyordu ablamı mutfakta yemek yaparken yakaladım ve arkasına gecip ganırtmaya başladım ablam ne yapıyosun eşin icerde görecek gece diyordu kalktı uyuyor ne olacak gel burda arkadan gecireyim dedim.ablam ses cıkarmadı ve etegini kadırıp kilotunu indirdim ablam tezgahta birşeyler dograr ken ben eyilmiş amını ve götünü yalıyordum ablam ıhıldıyor uyanmadan hadi sok bende kötü oldum dedi bende fırsat gitmeden ablamın amına soktum tezgaha dayadım ve var gücümle vuruyordum boşalmaya yakın bir dönemde yarragımı amından cıkarıp götüne soktum ablam ucmuştu deli gibi kafasını sallıyor sik beni erkegim parcala içimi diye inliyordu.ablam la ben aynı zamanda titreye titreye boşaldık.dvamı yarın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.