Apartman komşumuz esrayı domalttım

Merhaba değerli hikaye okurları benimde bir hikayem var . bizim apartmanın karşısında oturan esra iminde mükemmel bir hatun var gözüme kestirdim bir gün evden çıkmasını bekledim ve öyle de denk getirebildim. Şanslıydım ki o gün esra üzerine transparan bir bluz giymiş altına da dar kot giymiş. benim çavuş yavaş yavaş ayaklanmaya başlıyordu. Kendime hakim olamadım ve kapıyı açtım “esra” dedim. Dönüp efendim dedi ve annemin evde olmadığını kek yapmaya çalıştığımı yardım etmesini istediğimi söyledim. Esra işim var acelem var vs diyerek benden kaçmaya çalıştı ama nafile ben onu sikmeyi kafaya koymuştum. giymiş olduğu elbisenin altına file çorap giyen esra neredeyse beni ayakta boşaltacaktı. Esrayı bir şekilde ikna ettikten sonra ayakkabılarını çıkarttı. Ayakları öyle müthişti ki fileli çorapların arasında ojeleri tırnakları kendime hakim olmamı zorlaştırıyordu. Sikim kalkmaya başlamıştı. Esra burada kek yok dedi ve bende evet dedim. İçeri gelmen için böyle bir bahane uydurdum dedim ve atladım üzerine. Ellerini ve ağzını sımsıkı kapatıp eteğinin altından hemenkilodunu indirdim. Amı sulanmış yapış yapış olmuş beni öyle tahrik etmişti ki deli gibi yaladım, o kadar direniyor o kadar çaresiz bir biçimde ağzını kapattığım ellerimi ısırıyor ki bu beni daha da hiddetlendiriyordu. Poposuna vura vura soydum. Esra ağlamaya başlamıştı. Kızım ben yapma dedi ama nafile. Onu tam 4 kez ağlata ağlata boşalttım. Artık her hafta sikişiyoruz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.