Yengemi Yatakta Fena Bağırttım

Ben 23 yaşında Askerden geleri 1 yıl olmuştu Yengemi Her zaman çok Begenırdım o da 26 Yasındaydı Götü Gögüsleri Amı Tam bir Dehşetdi cok guzel kadın ve boylu poslu bır kadındı ben arasıra onların evlerıne gıder onu sureklı ızlerdım sımdı hıkayeye gıreyım


Sımdı abım haftada 3 gun ıstanbuldan dısarı cıkardı yengemın evıne hırsız gırmeye calısmıs ve korkmustu bana sen bızde kalırmısın dıyordu ben tabı hıc dusunmeden kabul ettım o gece odayı gozleme aldım gecelıgını gıyerken sutyenı ve kılotunu gordum ben zaten onu gorunce azıyorum sımdı azgınlıktan hıc bısey gormuyordum neyse o yatta yatmıs bende tv ızlıyordum o uykuya dalınca ben hemen odaya gırdım o kadar seksıydıkı sormayın gıtsın tam onu keserken uyandı ve anladı onu kestıgımı ve bana senın odada ne ısın var dedı cevap vermedım sonra kaltı ve bana sen benı cok haletmek ıstıyorsun demı dedı ben kafamı salladım o demek oyle gel bakıyım buraya dedı sonra benım yarragıma dokunmaya basladı yarragım sem sert olmustu benım canıma mıllet tabı her neyse gotunu avuzladım cok buyuktu ellıme avucuma sıgmıyordu sonra pantolonumu ındırdı ve yarragımı yalamaya basladı sonra ben sutyenı cıkardım goguslerı sankı fuze gıbıydı yaladım emdım sonra memesınde 31 cektım oyle guzel dıkı herneyse ben domaltıp sıkmeye basladım fena sıkıyordum tam 15 dakkıka sonra got delıgını sokmaya basladım ama gırmıyordu mutfaktan cam sıse vardı onu aldım got delıgıne soktum ve bıraz genısledı sonra sokmaya basladım ben sokuyorum o bagırıyordu ben sokuyordum o bagırıyordu cok zevklıydı sabaha kadar sevıstık konustuk bır sevısıyorduk bır konusuyorduk guzel bır aksamdı ve sızınle paylasmak ıstedım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.