Ögrenci evinde grup yaptık

Kız arkadaşım ile birlikte eve çıkmıştık sonunda oldukça güzel bir ev arkadaşlığımız vardı kız arkadaşımın arkadaşları da arada sırada bizim eve geliyor birlikte kalıyorduk kızlardan bazıları oldukça güzellerdi ama kız arkadaşım var diye hiç birine başka duygular besleyemiyordum. Kızlar evde o kadar rahattılar ki body ile geziyorlardı evin içinde ince bir şekilde dolaşıyorlardı bende ister istemez bakıyordum memelerine sonra odaya gidip kız arkadaşım ile birlikte oluyordum yatağın çıkardığı sesleri meğersem duyuyorlarmış kız arkadaşıma sormuş birisi bizde sizinle birlikte ola bilir miyiz diye sormuşlar ben kız arkadaşım beni deniyor diye hemen hayır diye çıkıştım.  Kızlar çok istiyor bir kere deneyelim diye ısrar edip durdu bende sonunda kabul ettim sen ne istiyorsan o olsun ben karışmıyorum deyip öylece oturdum kızlar gelip karşımda üzerlerini çıkartmışlardı en çok memesini merak ettiğim kızın memesine dikkatlice bakıyordum kız arkadaşım kızacak diye korkuyordum ama pek terslemedi kızlar bir anda üzerime çökmüştü kız arkadaşım taşşaklarımı çıkartmış içlerinden bir tanesine yalaması için sallıyordu kızlar utanıyordu ama sevgilim oldukça rahattı bende ilk defa farklı bir tene dokunacağım diye biraz heyecanlıydım göğüslerine dokunup kendimi onlara teslim etmiştim kız arkadaşım külotunu indirip sikimin üstüne oturmuştu zevkten ölecektim o an başka bir kız yarağımın üzerindeydi ve kız arkadaşımda dudaklarımı öpüyordu öylece kala kalmıştım kızlar beni parçalıyorlardı resmen ben hiç bir şey yapmıyordum hızlı bir şekilde üzerimde zıplıyordu bir süre sonra içine boşalıp kaldırmıştı kız arkadaşım üzerinden sıra ondaydı yastığı altına koyup götünü havaya kaldırtmıştı bende arkadan deliğine sokup duruyordum sikimin kafasını çıkartırken kızlar benim kalçalarımı okşuyordu diğeri de sevgilimin memelerini emip duruyordu resmen evde grup yapıyorduk o kadar güzel bir gece geçirmiştim ki ömrüm boyunca unutamıyacaktım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.