Nişanlım ile arabada saatlerce

Nişanlım ile sürekli birlikte oluyorduk evlenmeden önce bu kadar birlikte olmak ne kadar doğruydu bilmiyorum ama neredeyse her buluşmada birlikte oluyorduk arkadaşlarına sürekli benim onu nasıl sevdiğimi anlatıp birlikteliğimizi herkese anlatıyordu bu benim pek hoşuma gitmiyordu ancak erkeksel olarak hoş bir durum idi bu birlikteliğimiz bununla renkleniyordu ancak evlenince zevk almam korkusu ile fazla birlikte olmak istemiyordum evlilik için yeni araba almıştık araba ile sürekli sağa sola gidiyorduk yine bir gün araba ile kimsenin göremeyeceği bir yere gittik kız arkadaşım arabanın içersinde kucağıma gelerek öpüşmeye başladı o kadar biri görür diye korktum ancak sevgilim o kadar rahat idi ki anlatamam beyaz iç çamaşırı ile beni kendimden geçirmişti o kadar seksi olmuştu ki anlatamam. Daracık kotu ile üzerimde kıvrak hareketler yapıyor sikimi kaldırmıştı elini pantolonun içine sokarak sikimi kaldırmıştı yan tarafa oturarak sikime yumuldu o kadar güzel yalıyordu ki sikimin kafasını yalamaya başladı o kadar güzel yalıyordu ki boşalacaktım pantolonunu sıyırıp taşaklarımın üstüne oturdu ellerim ile saçlarını okşuyordum o kadar güzel kokuyordu ki boynuna yumuldum emip duruyordum boynunu sürekli üstümde zıplayıp duruyordu memeleri sallanıp duruyordu o kadar güzel geliyordu ki içine birkaç kez boşalmıştım derin nefes alıp tekrar sikmeye devam ettim kız arkadaşım gerçekten azgın biriydi o kadar sikişmeye kimse dayanamazdı ancak o daha çok istiyordu yüzünü koltuğa yatırarak arkadan basmaya başladım öyle hızlı girip çıkıyordum ki taşşaklarım amcığına değip geri geliyordu dayanamıyordum ikinci kez içine boşalmıştım kısa süre sonra evlenecektik hiçbir sorun yoktu bana göre.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.