Nişanlım ile Antalyada

Nişanlım ile uzun süreli bir ilişkimiz olmuştu. İkimizde birbirimizi çok iyi tanıyorduk oldukça güzel bir birlikteliğimiz vardı evliliğe hazırdık.Bu hazırlık bizim ilişkiye girmemiz sonucunda olmuştu bu kararı o zaman almıştık nişanlım ile defalarca birlikte olmuştum. Yine bir gün tatile gitmek için ailelerimizden izin almıştık ve Antalya da güzel bir otelde kalmak için İzmir’den ayrıldık akşam otele varınca oldukça sabırsızdım bu nişanlım ile ilk tatilimdi oldukça güzel geçmesini istiyordum öyle olması için elimden geleni yapacaktım bir süre sahilde gezdikten sonra otele döndük odamıza çıktığımızda bize bir tane şarap hediye göndermişlerdi. Şarabı bütün gece içtik o kadar tatlı bir gece geçiriyordum ki anlatamam gecenin ilerleyen saatlerinde bir birimize karşı hisleri değişmişti. Birden boynuma yapıştı emmeye başlarken bende sırt üstü yatarak onu kucağıma oturttum dalgamın üzerindeyken bir süre kalçalarını şortunun içine elimi sokarak okşamaya başladım o kadar güzel bir götü vardı ki saatlerce elim ile kurcalaya bilirdim çok geçmeden nişanlım sikimi okşamaya başladı yarağımı yalamaya devam ederek beni zevke getiriyordu taşşaklarımı emerek beni kendimden geçiriyordu o kadar güzeldi ki bunu ilk defa yapıyordu amcığını yeni traş etmişti o kadar güzel ve tatlı geliyordu ki gözüme hemen yalamaya başladım bir süre yaladıktan sonra bir ıslaklık geldi ve sikimi sokmaya başladım yatakta bacaklarını ayırarak pompalamaya devam ettim bir süre o kadar zevk alıyordum ki hemen ilk postayı akıtmıştım bile hemen sikime tekrar yumularak emmeye başladı biraz daha yaladıktan sonra sikim yine kalkmıştı aynı pozisyonda bir kere daha siktikten sonra yatağa yan yatıp  omzuma yatmasını istedim ve sabaha kadar öyle yattık o kadar güzel bir geceydi ki evlenince bile öyle gecelerimiz olacak mı diye düşünmeye başlamıştım bile.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.