Askerden Dönünce

Saat ilerleyince kalkma eve gitme zamani gelmisti eve döndük..O gece dayimla yengemin evlilik yil dönümüymüs ve disarida yemek icin yer ayirtmislar tabi 4 kisilik ama annem cok yorgunum beni bu gece hesaba katmayin hem evlilik yil dönümünde bizim ne isimiz var siz gidin dedi bende bu aksam disari cikicam benide unutun dedim biraz israr ettiler ama daha sonra cikip gittiler.
Annemde ben bu gece erken yaticam sen ne yapicaksin dedi bende disco veya bir bara gidicem gec dönerim beni beklemeyin yatin dedim banyomu yaptim üstümü degistirdim 1 saat kadar sonra evden tam cikicaktim tel. caldi dayimdi biz bu aksam gelmiycez yarin görüsürüz dedi tel.nu kapattik
ben evden ciktim 3 gibi eve geldim cakir keyiftim ama sarhos degildim üstümü cikarttim salona gectim annem tv.seyrederken üclü kanepede uyumustu bende yanindaki ikili koltuga uzandim ve tv kanallarini geziyordum ve playboy tv imdada yetisti sigarami yaktim bir yandanda annemi kontrol ediyordum
derin uyuyordu ve bundan cesaret alarak sortumun kenarindan 17`ligi disari cikarttim (o zamanlar o kadardi:) simdi 19 oldu abiler ablalar..) neyse ama o zamanlarda 6 cm kalinlikta idi simdide o kadar..sikim elimde 31 cekiyordum ama tedirgindim.
Tedirgindim ama bir okadarda sex istiyordum kendime hakim olmiyordum bu sekilde 31 cekerken yakalanmam rezil olmam demekti ama duramiyordum artik o sirada gözlerim anneme ve üstündeki acik mavi geceliginden belli olan memelerine ve memelerinin uçlarina takilmisti basi bana dogru dönük oldugu icin ve yan yattigindan memelerinin arasi çatali görünüyordu

nefes akdikca inen kalkan bir cift iri gögüs yarim metre sol tarafimda idi…Artik tv..seyretmeyi birakmis sadece annemin memelerini seyrederek 31 cekiyordum …sonra sikimi iceri soktum ve uykusunu kontrol etmek istedim kisik bir sesle bir kac kez anne dedim tepki yoktu saclarini oksadim tepki yoktu artik emindim derin uyuyordu.
 kollarindan hafifce dürttüm farketmedi.artik zamani gelmisti yavasca memelerini geceliginin üstünden incecik seten sutyeninin üzerinden ellemeye baslamistim saten sütyene ragmen memelerinin uçlari elledikce daha belirginlesmeye baslamisti
daha sonra heyececanimi yennmeye baslamistim artik her iki memesinide rahatca elliyordum ve buna inanamiyordum annemin memeleri avuclarimdaydi ama artik bu kadari yetmiyordu ve artik kontrol diye birsey kalmamisti daha fazlasini istiyordum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.