Sınıfımızın en yakışıklı cocuğu buğra sonunda sikti beni

Lise son sınıfa gidiyordum sınıfımızda o kadar yakışıklı bir çocuk vardı ki ismi Buğraydı sarı saçlı mavi gözlü oldukça kaslı biriydi her akşam evde onu hayal ediyordum içime girişini hep düşünüyordum sürekli tarak ile kendimi tatmin ediyordum o kadar tatlı bir çocuktu ki anlatamam sizlere arkadaşlar. Yine bir gün beden dersinde spor salonunda oturmuş onu izliyordum o kadar seviyordum ki onu anlatamam sürekli dikkatini çekecek şeyler yapıyordum hiç arkadaşlarından ayrılmıyordu ayrıldığı gibi yapışacaktım dudaklarına üzerimi değiştirmek için odaya girdiğimde onunda odaya girdiğini gördüm arkasından gidip buğra gelir misin diye seslendim oda geldi elinden tutup kızların odasına soktum hiç bir şey söylemesine izin vermeden dudaklarını öpmeye başladım elimi şortunun içine sokarak sikini ellemeye çalıştım geriye çekildi siki kalkmamış olduğu içindi herhalde  bir süre daha öpüştükten sonra göğüslerimi açıp karşısında öylece beklemiştim kendimi tutamıyordum şortunu indirip sikini yalamaya başladım o kadar güzel geliyordu buğranın o büyük yarağı sonunda ağzımın içerisindeydi bir süre yaladıktan sonra üstümüzü değiştirdiğimiz odada beni duvara yaslayarak arkadan sikini götüme sokmaya başladı içinde dans ediyordum adeta sürekli kalçalarımı titretiyor daha fazla zevk veriyordum buğra kalçalarımı sıkıp duruyordu kıp kırmızı olmuştu sürekli sikine bakıp duruyordum içeri biri girer korkusu ile bu işi hızlandırmıştık hızlı bir şekilde sikini boşaltıp odadan ayrılmalıydık ancak yarağı gerçekten tatlı gelmişti içimden çıkarttıktan sonra hemen dizlerimin üstüne oturarak sikini yalamaya başladım yüzüme boşaldıktan sonra hemen oradan ayrılmıştık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.