Sevgilimin arkadaşını siktim

Yaklaşık bir ay kadar olmuştu kız arkadaşım ile birlikteliğimiz ikimizde bir birimize o kadar bağlanmıştık ki anlatamam kız arkadaşım kapalı biriydi buluşmalarda eli ayağı hiç rahat durmazdı ayrılmaya karar vermiştim bir gün beni cafe de arkadaşları ile tanıştırmıştı  kızlardan bir tanesi beni internetten ekleyip görüşmek istediğini söylemişti. Ertesi gün onunla başka bir cafede buluştuktan sonra beni örgenci evlerine davet etmişti bende gittim.  Kızın niyeti farklıydı benimle birlikte olmak istiyordu ve kız arkadaşıma söylemeyeceğini sadece bir defa olduğunu söylemişti. Evine girer girmez ayakkabılarımı odasına alıp kapıyı içerden kilitlemişti üzerimi kendi çıkartmıştı hemen her yerimi öpmeye başlamıştı kız resmen yiyip bitiriyordu beni bende öylece durmak yerine kucağıma alıp dudaklarını emmeye başladım o kadar tatlı dudakları vardı ki bende zevke geliyordum hemen önümde diz çöküp sikimi emmeye başlamıştı zevkten havalara  uçuyordum hemen yatağa yatırıp hızlıca sikip eve gitmek istiyordum.  Yatağa sırt üstü yatırıp bacaklarını omzuma aldım ve amcığından sikmeye başladım o kadar zorluyordum ki neredeyse ağlayacaktı dayanamayıp pozisyonu değiştirdim bacağının bir tanesini havaya kaldırıp arkadan yan bir şekilde sikmeye başladım o kadar güzel sikiyordum ki hemen boşalmıştım hemen yüzünü dönüp dudaklarımı öpmeye başladı tekrar sikim kalkmıştı hemen sikimi içine soktuktan sonra kendi gidip gelmeye başlamıştı içine girip çıkıyordum zevkten ölüyordum bir süre öyle sikiştikten sonra bir şeyler yiyip hemen üstümü giyinip oradan çıkmıştım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.