Striptizci gibi dans etti



biz 7yıldır beraber ve son 2,5 yıldır evli olan bir çifttiz.benim adım
Kaan(33)eşim Gözde(34)Ben 176 boyunda 90 kilo genelde agırlık calısan
bir fizige sahibim.Eşim ise 165 boyunda 54 kilo uzun yıllar spor
yaptıgından çok sıkı bir vücuda sahip oldukca cekici bir bayan.Siyahi
dansçılara benzer bir fizige sahip.ben büyükbir şirkette yöneticilik
yapıyorum eşim ise Reprezant.İzmirliyiz fakat Antalyada yasıyoruz.size
anlatmak istediğim olay 3 ay önce oldu.bu tamamen bir sırdı bizim için
ama bunu anlatmak ve rahatlamak amacım.işim geregi degişik insanlarla
ve ortamlarla tanısıyoruz.tanıdıgım bir arkadasımın aracılıgıyla bir
klupe uye oldum ve onların bir yemegine katılmak için davet
aldım.burada ki tek önemli ayrıntıherkezin çok sık olması ve özellikle
bayanların çok aşırı sexi kıyafetler giyme zorunluluguydu.bu aklıma çok
önceden planladıgım bir düşüncemi uygulama fırsatı getirmişti.Tek sorun
bu davete gitmeye eşimi ikna etmekti.
o aksam eve yine herzaman ki gibi aynı saat te geldim.yemege oturduk ve
gunun içinden muhabbete basladık.ben konuyu o davete getirdim.genelde
davetlere gittigimiz için esim hemen kabul etti.ben konuyu biraz daaha
aacarak anlattım.gidicegimiz yerin çok özel bir yer oldugu(Rotary Club
gibi)herkezin kesinlikle giremediği ve kuralınında bayanların cok sexi
giyinmesi gerektiğiydi.bana hemen neden boyle bir kural oldugunu
sordu.bende'içeride insanların içki içip esleriyle yada sevgilileri
ile yakınlastıgı busebepten de kimsenin birbirinden rahatsız olacagı
bir durumun olmaması acısından'diyerek acıkladım.esimde'sende
istiyorsan neden olmasın'dedi.'bizde cok eglenebiliriz farklıbir
zevk yasaya biliriz'diyerek ekledi.
Ertsi gün işyerlerimizden telefonlasıp aksam için hazırlık yapmaya
basladık.esim Güzelllik salonuna gidicegini eve yarım saat gecikicegini
eve geldiğinde de kıyafet konusunda kendisine yardım etmemi istedigini
soyledi.bu güzel hberdi çünkü benimde aksamiççin ona hazırladıgım
süprizi organize etmem için zaman kazanmam demekti.çok acele bir biçim
de o mekana gittim ve oradaki tanıdıgımla görüşerek bütün ayrıntıları
hallettim.tüm gelişmeler benim kontrolümde olucaktı.Daha sonra da gec
olmadan eve döndüm.Esim de benden 1-2dk önce eve gelmişti,yatak
odasında kıyafetlerine bakıyordu.Bana ‘’gitme fikri senin ama bana hiç
yardım etmiyorsun kıyafet konusunda’’dedi.Herşeyi tam olarak kendim
düzenleme imkanım vardı.İlk olarak ayakkabı seçimimi yaptım ve bilekten
baglamalı yüksek topuklu ayakkabıları seçtim,etek olarak sadece eşimin
plajda giydigi kısa etek ve üzerine tam bel hizasında biten siyah içine
mutlaka askılı bluz giyilmesi gereken içini göstereb gömlek seçtim.Eşim
içine nasıl bir bluz ve camasır giyicegini sordu.Buna gerek olmadıgını
kesinlikle baksa birsey giymesini istemediğimi söyledim.Biraz sasırdı
fakat kabul etti.Bana’’bu aksam çok farklı olucakmıs gibi geliyor’’
dedi gülümsiyerek.bende evet oldukça ama sen bana güven çok eğlenicez
dedim.
İkimizde hazırlandıkTaxi ye binip Clübe gittik,kapıda rezervasyonumuz
kontrol edildi,içeri alındık.İçeride loca loca ayrılmış yerler
vardı,biz kendi locamıza dogru ilerlerken esim etrafı biraz sasırmıs bi
sekilde izliyordu,genelde gruplar vardı ve bazı tek çiftler bazıları
muhabbet ediyor bazıları etrafı umursamadan birbirleri ile resmen
sevişiyorlardı.Biz locamıza oturduk ve önceden sipariş ettiğim
içecekler ve aparatifler geldi.esim cok sasırmıstı elimi kısacık
etegine koydum ve esim biranda irkildi,onu rahatlatmam gerektiğini
biliyordum ve hemen içki ve aparatifleri ona sundum,
Hazırlattıgım ordövlerde peynir kremasına bulanmış toz halinde extasy
vardı,esim bunları yedi ,yanında içkisinide yudumladı.aradan 15 dk
geçti esim cokdaha rahat davranıyor gülücükler atarak benimle muhabbet
ediyordu.bana sordu’’farlı eglenicektik hani nerede’’ diye.Bende tam
zamanı oldugunu anladım esim istediğim kıvama gelmişti. Esimi ayaga
kaldırdım elinden tuttum ve salonun arkatarafına dogru
ilerledim.Kalcasının çıkık şeklinden etek havada duruyor içeride ki
ısıklar vurdugunda göyüs uçları belli oluyordu yürürken çok cekici
görünüyordu..Nereye gittigimizi sordu,güzel seylerin baslayıcagı odaya
gittigimizi soyledim.Odaya girdik,loş bir ortam vardı.karım heycandan
elimi çok sıkı tutuyordu.bende yasanacakları düşününce kalbil agzımdan
cıkacak gibi oluyordu.
Kenarda duran sandalyeye oturdum.Müzik actım ve esimden benim için dans
etmesini istedim onu seyredicektim.Esim farkında olmadan aldıgı
extasynin de katkısıyla ortama cabuk ısındı ve 40 yıllık striptizcicer
gibi dans etmeye başladı.,eteğini sıvıyor kalcalarını bana
çıkartıyordu.bende küçük küçük kendimi oksuyordum.
Bende yanına gittim,ona sarılarak hem dans ediyor hemde öpüsüyor ve onu
oksuyordum.öpüşmelerimiz çok ateşli, olmustu ve bana deliler gibi
sürtünüyordu,bu sırada cebimden çıkardıgım uyku gözlüğünü ona taktım ve
kendisini tamamen bana bırakmasını isteedim.PARTY baslıyordu.
İşaretimle karanlıkta en basından beri bekliyen Partner yanımıza geldi
eşimin arkasında durdu ve onun kalcalarını oksayarak arkasından
yaslandı.kalcalarından sıkıca tutuyor ve surtunuyordu.Esim irkilip bana
yapıpstı ,göyüsleri vucudumda eziliyor,benim aletimi tam kadınlıgında
hissediyor aynı anda da kalcalarında baska bir sertlik
surtunuyordu.kacacak kımıldıyacagı biryer yoktu.Ellerini tutup
kendimden ayırdım ve ellerini hacvaya kaldırdım onu arkaya dogru
hafifce ittim.tamamen partnerin kucagındaydı.adam arkadan surttunuyor
ve elleriyle goyuslerini oksuyor biraz yalayıp biraz ısırıyordu .bende
1-2 adım ileriden onları izliyordum.Karım saskındı ve kendini olanlara
bırakmıstı.Tekrar yanına gittim ellerinden tuttum kenara
götürdüm,duvara yasladım ellerini yukarı dogru bagladım ve ipi
gerdirdim,adam da ayaklarını iki yana ayırıp bagladı.Haffifce
gömleginin düğmelerini actım ve onları oksayıp
yalamayanbasladım.partnerde bize katıldı ve iki göysüde iki agız
tarafından yalanıyor emiliyordu,aynı anda elimle kadınlıgını
oksuyordum.Sonra goyusleri partnerte bırakarak kadınlıgına indim ve onu
yalamaya basladım.Karımda ince ince keskin inlemeler vardı.Kulagına
‘’zevkli olup olmadıgını sordum’’Kafasını salladı.sıradakini
begenicegini söyledim ve adam püsküllü bir aletle karımı kamcılamaya
basladı.Göyüslerine,kadınlıgına vuruyordu.göğüs ucları kocaman ve
sertti.kadınlıgı kızarmıstı.ve
tekrar ikimizde esimi yalamaya basladık.Onu çözdüm.,içeriye 2. partneri
almıstım ve bunu bilmiyordu.karımı yere çömelttim tam yerde yatan
adamın yuzüne dogru.adam kadınlıgını yalamaya basladı.diğeride
göyüslerine yumuldu Karım artık kuvvetli biçimde inliyordu.ikisinden
birinin ben oldugumu sandıgından eminim.O anda bende karımın acık olan
agzına aletimi verdim,sasırmıstı kimin kim oldugunu bilemiyordu ama cok
güzel emiyordu.odada hafif bir muzik yalama,emme ve karımın zevk
sesinden baska bi ses yoktu.Koltuga partnerlerden aleti en büyük ve
kalın olanını oturttum.Aleti sortunu parcalıyacak gibi duruyordu.Karımı
adamın kucagına kafası gelecek sekilde domalttım.adam iki kolundan
karımı tutarak kucagına bastırdı.diğeri yanına oturmus göyüslerini
oksuyordu .Karımın etegini kaldırdım,kalcaları tüm çekiciliğiyle
ortadaydı.3.adam kalcaları kamçılamaya basladı.Karım’’daha
sert’’diyerek seslendi.Çoksasırmıs ve bi okadar da zevk almıstım.Daha
sert darbelerle karım zevk ve acı cıglıkları atıyor ve evkin
doruklarında geziyordu.Adam onu yaladıkca kalcalarını belini
kıvırtıyor’’oh oh ‘’sesleri çıkarıyordu.Sadece kadınlıgı ile
ilgilenmesini soyledim adama.2.adama ise Karımın kalcalarını iki yana
acıp tutmasını istedim bende arka deliğini yalıyarak orta parmagımı
dibine kadar soktum.Karım tam bagırıcaktı ki kucagındaki adam kafasını
aletine bir bastırdı.üzerinde şort olmasına karsın karımın gırtlagına
kadar soktu.
Karımı Yere tekrar cömelttim bana ‘’daha ne var artık bosalt
beni’’diyordu.Ama benim 1-2 planım daha vardı.Ona sabretmesini zevkini
cıkarmasını söyledim.Ellerini bagladım arkasına Ben yere yattım diğer 2
partner karımı üzerime ata biner gibi getirdiler.3, adamKadınlıgına
benim aleti tam denk getirip içine almasına yardım etti.Artık karımın
içindeydim.Karım benim kocaman sert aletimi alınca bir ohhhh cekti bu
sadece bir zevk sesi degildi asla.Acı sesiydi.sonra alısıp hareket
etmeye basladı,yavas yavas.bu arda göğüsleriylede oynamaya
basladım.İsaretimi verdim ve 3 partnerde aletlerini çıkaarıp yanımıza
geldiler.hepsi karımın yanaklarına suratına deydirmeye basladılar.karım
kafasını ne tarafa cevirse baskabir alete carpıyordu.O ana kadar ilk
defa konustum ve diğer silahlarda çekilsin dedim.Karım Yarı acılı bi
sesle ‘’ne silahları’’ dedi.bekle dedim.Karımı tam üzerime cektimBana
dogru kapandı.ilk partner arkasına gecti ellerini cözdü karımın.Diğer
ikisi biri bi kolu biri diger kolunu iki yana actı karımın.arkadaki
partner aletini yağlamıstı bebe yağıyla. iki kolu sıkıca tutuluyor
bende belinden kavramıstım kesinlikle kacamıyordu İşaretimle aletini
karımın arka deliğine yasladı ve içine itelemeye basladı.Ve kafasını
soktu.Karım çıglıgı attı.bu ilkti arkadan.Aleti büyük ve kalın olan
adam ise benim bas ucumda duruyordu ve karım cıglığı atınca agzına soku
verdi aletini.Yanına biri daha geldi ve iki aleti yalıyordu karım aynı
anda.’’diğer silahlar dediğim’’ 2 partner daha gelmişti,onlarda
tuttukları karımın ellerine veriyorlardı.karımın kadınlıgında ben
arkasında ilk partnerimiz agzında 2 adam ve ellerinde birer aletle tam
6 kişiye zevk veriyor ve alıyordu.Artık karımdan cıkan sesleri tarif
edemiyecegim.Homurdanmalar mı desem,cıglıklar mı ve arada bana ‘’ne
yaptın böyle ‘’,hadi dağıt beni’’ yada ‘’parcalayın beni’’ ,’’hepinizi
istiyorum’’ gibi küçük cümlelermi desem.
Ve karım bu sırada büyük bir BÖĞÜRMEYLE kendini diklestirdi ve
sarsılarak BOŞALDI.Ne sarsılmaydı anlatamam.Ama hala istiyortdu ve
gidip gelmeye devam ediyordu.Üzerimden kaldırdım.dizlerinin üzerine
çömelttim bu arada kaendini ufak ufak okuyordu.6 kişi orta sırada ben
olarak karsısına geçtik ve hepimiz ağzına vermeye basladık ,bazen tek
bazen 2li 3lü şekilde,ama çok güzel yalıyuor emiyordu onun bu hali beni
kudurtmustu.amacım onu bu zevk noktasına cıkarmaktı.Karım agzına
alamadıklarını eliyle oksuyor bosqaltmaya calısıyordu.hepimiz kıvama
gelmiştikbirbirimizin zamanını bekledik ve ben karımın agzına tekrar
verdim ve içine bosalmaya basladım musluk gibiydim.o sırada digerleride
bosalmaya basladı herkezden homurdanma sesleri yukseliyordu ve karımın
suratına ağzının içine bosalıyor.onu spermleriyle yuıkıyorduk.ağzı
dolmustu her yerinden akıyordu.hepsini yutmaya calısıyordu sanki.Karım
yere uzandı bizde yere oturduk inen aletlerimizi karıma yalatarak
temizlettik.hala istekli yalıyordu.
Sonra partnerler gitti biz yalnız kaldık.biraz dinlendik karım kucagıma
yattı.içicek bişeyler getirttim onları tudumladık Ve eve döndük.Sabahın
ilk ısıklkarı ağırıyordu.Yıkandık.Esime Nasıl dı diye sordumbana sadece
gülümsedü ve’’çok güzel bi süprizdi,saol kocacıgım ‘’. ‘’Sende
fantazyne kavustun umarım sendfe benimkadar mutlusundur’’dedi.Evet
MUTLUYDUM.karımı bukadar zevkin doruguna cıkarmakve arka deliğinide
kullanımıma acmaktı amacım ve basardım.
Bizim gibi fantazilerini gerceklestiren ciftlerle tanısmak istiyoruz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.