Kalçalara temas

SELAM;aldatanlar com müdavimleri.Öncelikle çok güzel bir site onu belirtmeliyim.ben istanbul avrupa yakasından Erhan 36 yasındayım anlatacağım olay 3 yıl once gerceklesti.bazen yılda bir kac kez chatten birilerini bulup ilişkiye girdiğim olur.aktifim sabah evden cıkmış işe giderken minibüse bindim bayağı kalabalıktı.sıkış sıkıştı tam onumde 28-30 yaslarında bir erkek vardı.mınıbüs hareket    sikişli    ettikce onumdekının kalcalarına hafifde olsa temas oluyordu.nekadar temas etmemeye calışsamdabilerek degıldı.ama muhtesem kalcalardı degdikçe benimkide hareketlemişti farkettim ki onunda hoşuna gitmişti(coşkun)dondü bana baktı ve gülümsedı harikaydı.170 boylarında65 kg civarıydı.neyse ineceğim yere ulaşmıştım indim.bir baktım oda indi bakakaldım yanıma geldi ben coşkun dedi tanıştık.kusura bakma isteyerek olmadı demeye calısıyodumki lafımı kesip çok güzeldi dedi.telefon numaralarımızı alıp ayrıldık.Ama minibüste yasadığımbirtürlü aklımdan çıkmıyordu.telefon ettim konuşmaya basladık eviolduğunu fakat p eğilimi olduğunu bazen bu tür ilişkiler yasadıgını söyledi.bende aksam bana    sikişesim geldi     gelebileceğini söyledi yemek yeriz dedim kabul etti.sabırsızlanıyordum aksam olması için.aksamustu aradı.evine uğrayıp geleceğini söyledi.bende işten çıktım eve gittim ev müsaitti güzel bi duş aldım.küçük bi masa yaptım peynir kavun vs bide rakı actım tam bi tek attımki aradı sokaga girdiğini soyledi 5 dkka gecmeden zil caldı buyur ettim.sabah dayandıgım kalcalar suan evideydi tişört ve kot vardı üstünde       hikayelenizin aq :)        bendede boxer ve tişört yazdı.oturduk hem sohpet ediyor hemde demleniyorduk çakır olmuştuk.masada bacaklarını okşamaya basladım .tişörtunu cıkardım harikaydı cok azkıl vardı.göguslerını öpüyordum oda biyandan sikimi oksuyordu.ayağa kalktık bende tişörtümü çıkardım.boynumu öpüyordu bende o güzel kalcalarını oksuyordum bi çırpıda soyunduk yatağa sırtıstü uzandım aletimi yalamaya başladı harika yapıyordu tasaklarımı sömürüyordu aletim taş gibi olmuştu (16 cm) sonra onu sırtüstü yatırdım o MUHTEŞEM kalçalar onumdeydi deligini kremleyerek alıştırmaya basladım hadi erkeğim diye inliyorduyavaşca yerlestir daracıktı belliydi fazla ilişkisi olmadığıpompalamaya basladım erkeğim diye inliyordu oohh aahh diye sesler cıkrtıyordu yaklasık 15 dk devam ettim sonunda volkan gibi içine patladım üzerine yığıldım herikasın yavrum dedim.benden cok hoşlandığını oyuzden istediğini söyledi8-10 defa ya oldu ya olmadı dedi.sarıl bana dedi sarıldım basladı vucudumu opmeye yalamaya ,bi erkeğin böyle harıka sevişeceğini tahmin edemezdim.tekra agzına almaya basladı fena yalıyordu bacaklarıda duzgundu bende onun bacaklarını kalcalarını oksuyordum sikim yine taş gibi olmustu sırtustu yatıyordum geldi dimdik aletimin ustune oturdu girmeye basladı oohh cok guzel acayip zevkli pompalıyordum sonra kaktım onun bacaklarını omza aldım öyle sikmeye basladım erkeğim diyordu baska bişey demıyordu15-20 dkka devamettim boşalmak üzerydim ki agzına istedi cıkarttım yuzune dogru fışkırttım çok iyiydi sonra duş aldık beraber giyindik.giderkende acayip sarıldı tekrar görüşelim diyerek ayrıldı.ist avr yakasında gizlilige önem verentemiz p ler le görüşebiliriz.bayist36@ho..herkese bol sexli günler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.