Heyecanlı sevişme

merhabalar ben kaan o zamanlar 22 yaşındayım.2 yıl önce bir randevü evine gitmiştim.Tam odaya girerken yandaki odadan bir adam çıktı sonra başka bir adam beni farketmemiş olacaklarki erkek erkeğe öpüşüyorlardı.Sonra benim sevişeceğim kadın olayı farkederek işimize bakalım dedi ve odamıza geçtik.ben hala olayın etkisindeydim.Bir erkeğin    kendini siktirmek için randevuevine gelip üste para vermesi ilgimi çekmişti.Üstelik .    sikilmekten o kadar hoşlanmıştıki erkeğinden ayrılmak istemiyordu.ordan ayrıldım sabaha kadar gözüme uyku girmedi.Sonra cebime yeteri kadar para alarak aynı yere gittim.gay resimleri ve hikayeleri ilgimi çekerdi ama hiç bir erkekle sex yaşamamıştım.Olacaksa bilen biriyle olsun dedimn ve tüm cesaretimi toplayarak o adama selam verdim ve beraber olalım dedim.Seferlik mi saatlik mi dedi.Ben saatlik dedim ve 20 milyona anlaştık.Parayı peşin verdim ve acemi olduğumnu beni incitmeden sikmesini istedim.Pantolunumu indirip domalınca güldü."seni sadece sikmeyeceğim sevişeceğizde hem o kadar tazesin ki tadını almadan bırakmam" dedi.Ben heyecandan kızarmıştım.Birden dudaklarıma asıldı elleri popomdaydı ve o zaman ben koptum artık.Ordan sikilmeden çıkmak yoktu artık arkama geçti beni çırılçıplak soydu ve deliğimi emmeye başladı.en çok merak ettiğim    oral seksi yaşamak istedim sikini emmeye başladım.sonra 69 a geçtik siki gırtlağımı zorlarken deliğimin yalanması çıldırtıyordu.Artık sik beni del beni noolur oğlan yap diye inledim .yere çömeldim arkama geçti parmağını vazelinleyerek deliğme soktu kiii o an çıldırdım."sik beni it herif" .    demişim,demez olaydım adam sikini bir dayadı ki ben mahvoldum yırtıldım sanki birkaç dakika arkamdan siktikten sonra deliğime boşaldı.Benim gibi parlak birini sikmek için dünya kadar para veren o kadar adam varken ben üste para vererek delinmiştim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.