Büyük sert sik


Tatlildeyken
Deniz ki yi si na indiğ imde keş ke kadi n olsaydi m diye dü ş ü ndü m. Rahatç a bir erkek bulur ve tatmin olurdum diye iç geç irdim. Havlumu serip yü zü koyun yatti m ve etrafi ma bakmaya baş ladi m.

Biraz ö tede yalni z bir erkek yati yor ve kitap okuma numarasi yla etrafi kesiyordu. Arami zda ç ok az bir mesafe vardi . Ara si ra sikine dokunup etrafa bakmaya devam ediyor bana hiç dikkat etmiyordu. Bense gö zlerimi mayo ş ortunu dan belli olan sikinden ayi rami yordum.

Biraz sonra bana bakti ğ i ni fark ettim. Biraz tedirgin oldum ama nereye bakti ğ i mi fark etmesi beni ç ok heyecanlandi rdi . Sonra etrafi bi raki p sadece benim yatti ğ i m tarafa bakmaya baş ladi . Kalbim deli gibi ç arpi yordu. Ç ok istediğ im sikinden gö zü mü ayi rami yordum O ise sani ri m niyetimi anladi ve eliyle ş ortunun ü zerinden sikini okş amaya baş ladi . Devamli bana baki yordu. Ben de gö zü mü ş ortundan ayi rami yordum. Sonra kocaman olmuş sikini ş ortunun kenari ndan di ş ari ç i kardi . Dayanami yordum sadece ağ zi ma almayi dü ş ü nü yordum.

Bir ara gö z gö ze geldik. Dudak hareketlerinden "em onu" dediğ ini anladi m. Cevap olarak sadece dudaklari mi yaladi m. Hemen ayağ a kalkti ve kabinlere doğ ru yü rü meye baş ladi . Ara si ra arkasi na baki p gelip gelmediğ imi kontrol ediyordu. Hiç bekletmedim arkasi ndan yü rü meye baş ladi m. Soyunma kabinlerinin birine girdi. Hemen arkasi ndan bende ayni kabine girdim.

Ayakta hiç bir ş ey demeden duruyordu. Ş ortunun ö nü ndeki kabari kli ğ i n ö nü nde diz ç ö ktü m. Ş ortunun ü zerinden ağ zi mi kullanmaya baş ladi m. İ nani lmaz bir ş eydi yavaş ç a ş ortunu si yi rdi m. Dimdik kali n ve si caci k siki dudaklari ma deydi. Bir elimle o gü zel ş eyi tutup yü zü me sü rmeye baş ladi m. Ağ zi ma geldiğ inde dudaklari mi aralayi p baş i ni yavaş ç a ağ zi ma alamaya baş ladi m. Sikini ü zerindeki damarlari hissedebiliyordum. Ağ zi mdayken dilimi sikinin etrafi nda dolaş ti rmaya baş ladi m.

Birden baş i mi si ki ca tutup hi rsla ağ zi ma gidip gelmeye baş ladi .Bogulmak ü zereydim ama o hiç orali olmuyordu sikini gi rtlağ i ma kadar pompalayi p duruyordu yarrağ i ni n bü tü n sertliğ iyle iyice basti ri p beni ağ zi mdan sikerken benim tek dü ş ü ndü ğ ü m sikinin bü yü klü ğ ü ,sertliğ i ve birazdan beni sikerken cani mi n ne kadar yanacağ i idi ama yinede bunlari dü ş ü nü rken gö t deliğ im iyice gevş eyip arti k yarrak istemeye baş ladi

Boş almak ü zere olduğ unu anladi m. Hemen ayağ a kalki p arkami dö ndü m. O gü zel siki tutarak deliğ ime dayadi m. Ne istediğ imi anladi ve hi rsla ittirdi. Deliğ im o kadar hazi rdi ki kolayca girdi. Buna ben bile ş aş i rmi ş ti m.o zamana kadar suskun olan adam birden bana kü fü rler savurmaya "ulan ibne sö mü rdü n yarrağ i mi daş ş aklari mda bir damla sperm bi rakmayacağ i m hepsini fi ş ki rtacağ i m gö tü ne diye bağ i ri yordu.Bir iki kere gidip geldikten sonra iç imde o i li k si vi yi gü rü l gü rü l hissettim. Dayani lmazdi ..lü tfen Ki rklarelinde ki aktifler yani p tutuş uyorum hemen mail ati n Ekleyi n gö ruselim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.