Götümde bir sıcaklık hissettim


merhaba ben zeynep 20 yaşındayım sizlere başımdan geçen
bir olayı paylaşıcam ... eve dönmek için otobüs durağında bekliyordum ama
saat geç olduğu için çok kalabalıktı durak ve birden yağmur yağdığı
için durağın içindeydim ve kalabalığın tabii... neyse otobüs geldi ve
bindim sonunda felaket kalabalık kimin eli kimin cebinde belli değil resmen
ve kranlıktı otobüsün içi ışıklarda yanmıyorduu... neyse otobüs hareket
etti ve gidiyorduk koltuğa doğru yaslanmıştım yanlışlıkla oturana
çarpmıştım ... oturan kafasını söle bir kaldırdı ve baktı sonra indirdi
tekrar... daha eve gelmeme 1saatlik bir yol vardı.. neyse arkamdaki sürekli
çarpıodu 40 yaşında birine benziodu... oturanda bakıodu ve amım tam
kafasının oraya isabet geliodu... bulunduğum yerde hiç bayan yoktu sadece
erkekler vardı birden tuhaf olmuştum... daha sonra arkkamda bir sertlik
hissettim ve dönüp baktım biraz çekilmek istedim ama gidicek yer
yoktu... gittikçe sert oluoduu..altımda gayet bol bir spor mini etek ve
üzerimde gögüslerimi gösteren bir body vardı altımdada müthiş tangam...
birden aşşağıdan bir elin bcağıma değdiğini hissettim ve baktımm ve oturan
kişiydi oda yaklaşık 35 yaşında vardı... kzardığımı hissetmiştim biri
farkedicek diee.... bir şeyde demedim ama neden demediğimi bende
anlamadım.. arkamdakii elini eteğimin altına soktu otobüste hiç ışık olmadığı
için hiç bir şey belli olmuyordu... eteğimin altından götüme doğru
geldii...önümde oturanda eteğimin altından amıma doğru geldi çok kötü
olmuştum iki el içimde gezioduu bacaklarımı hafif araladım elleri çok
soğuktu ikisininde içimde sıcak olduğu için biraz fena olmuştum... sonra
önümde oturan parmağıyla amımla oynamaya başladı ben kıvrılmaya başladım
birden bire uyarılmaya başlanmıştım amımmdan diğeri ise göt deliğimi
parmağını sokunca birden ahh dedim ... ama kimse bakmadıı... arkamdakii
beni tuttu ve dön dedi bense napacağımı şaşırmıştımm döndüm çok kalabalık
olduğu için biraz zor oldu ama döndüm bu sefer amım ona doğru olmuştu
ve götüm oturana doğru gelmiştii.... elini tekrar içime soktuu elleri
kocamandıı amım ise .... birden anidan sert bir şekilde soktu diğer
eliylelede dudaklarımı okşar giibi yaptıki sesim çıkmasın ahh birden zevke
geliodumm ben napıodum bu kadar kalabalığın içindee.. diğeribirden
elini tekrar soktuu götümü parmaklamaya başladıı.... çok hoş olmuştum
önümdekiyle sevgili gibi sardı benii kimse anlamasın dieee sonra sikini
çıkardı ve eteğimin altına soktu eteğimin kapatıodu kimse bişi görmüyordu
sakın yapma falan dedim biraz geriye doğru ittii itince diğernin 3
parmağı ,içimdeydi ve canıyordu ama sesimi çıkartamıyordum ben.. sikin
amımın dudaklarıma doğru etirdi ahh amıımın ıslandığını hissetmiştimm çook
güzeldi ilkdefa otobüste ... tam giricektiki biri inmek için müsade
istedii o bana iice sarıldı ve oan içime soktuu bende tabii ah die inledim
bir kaç kişi bakınca oda ayağıma başmış gibi yaptı sevgilimmiş gibi ..
ama içimdeydii kalındı ve canım yanıyordu bu aradada arkamda 4 parmak
olmuştuu...hızlandırdıkça nefeslerim artıoduuu.... içime girdi fakat çok
hareket edemiodu kalabalıktan dolayı bu daha çok canımı yakıyordu...
sonra iniceğim durağa geldiğimi farkeetim azkalmıştıı hemen çık dedim
inmem lazım v eani şekilde çıkarınca amımın suları bacaklarıma aktı
boşalıcam die korktumm.. arkadakide parmaklarını çektii.... eteğimi
düzelttim v ekapıya doğru yöneldim.. indim aşşağıya bir baktım onlarda inmişş
görmemezlikten geldim ve eve doğru gitmeye başladım ev biraz kuytu bir
yerde olduğu i,çin hızlı hızlı yürüodumm ve inşatın öünden geçicektim
onlar hala arkamdaydıı korkmuştum neden geliolardı peşimden evde hemen
ilerdeydi az kalmıştı ben koşmaya başladım ama ayağım takıldı ve
sendeledim biri kolumdan tuttu nereye böle beklesene dedi yarım kaldı olmaz
dedi ve diğeride bağırırsan sen zararlı çıkarsın dedi napıcağımı
şaşırmıştım bir an zevk alıoken bir an korku sarmıştı evet otobüste ben
istemiştim ama anlayamamıştım..sonra inşata girdik en alltına indirdiler..
sonra yavaş yavaş okşamaya başladılar birden korkuyordum bir yandanda zevk
almak istiyordum.. yaşlarıda büyüktü ve ben zatn olgunlardan
hoşlanırdım neyse korkumu dokunuşlarıyla yendimm ve zevk almaya başladım sikerli
kazık gibi olmuştu ikisininde ama çok güzeldii yere yatırdılarr ve
siklerinii çıkardılar... biri altıma yattı biri üstüme 2 side arkadaşmış
sonra öğrendım..neyse baktılar ve bakiremiisn dediler bende hayır deyince
aynı anda içime soktular ben çok çığlık attığımın farkına vardım ama
birden yüklendiler... içimde ikitane sik vardı çok güzeldi gittikçe
hızlandılar... hım çok hoş oluodum hadi sikin beni diodummmm müthiş bir zevk
alıodumm ben onlar hala içimdeyken boşalmıştım ama onlar hala
boşalmamıştıı vay orospu deyipp iiice siktmeye devam ettiler sikleri taş gibi
içideydii birden ooohh götümde bir sıcaklık hissettim.. ve amıma boşalma
diyebildim çok süper olmuştumm amımdan öle bir çıktıkii ahh yırtıldı
sandım birden ağzıma soktu öbürünün siki hala götümdeydii tekrar sikmeye
başlamıştı boşaldıkten sonra nasıl hemen sertleşti şaşırmştımm ağzımı
sikiodu yutucaksın diodu ve ağzıma patladı benonların hepsini iştahla
yuttum ve ylaladımsikini ahh boşalıcaammm dedim götümdekii dahada
hızlandı daha güzel sikdedim ağzıma boşalan amıma geçti ve tam boşaldım
hepsini yaladı diğeride götüme boşalmıştıııı..... hım müthiş bir
zevktiiiii.... sert sikilmeyi ve küfürlü sikilmeyii o günden berii hoşuma gider
ama 3 kez sikiştim şu ana kadar onlarda dahill... zevk almak istemek çok
güzellll...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.