Kendi kendini sikti


Merhabalar kız arkadaslarım ben ankaradan barış Bılıyorum lez diğilim ama sıze basımdan gecen 3 tane leze nasıl eşlık ettğım hakındadır bundan yaklasık 1-2 ay once basımdan gectı.


Benım arkadasımın kız arkadası lezbiyenmıs ama bunu hepımızden saklıyormus.Ben bır gun kızılayda kız arkadasımla otururken bu arkadasımın sevgılısıznı bır tane kızla opusurken ve ellesırken .    gordum.sonra bız kalktık ama onlar hala oturuyorlardı ve bızı gormemıslerdı.Sonra ben arkadasımın kızına telefon actım ve soyledım senı gordum dıe ve bana rıca ettı soylemem ıcın ama ıs ısten gecmıstı    onu yalamalıydım.


Bu arada benım kız arkadasımda lezmıs ama benım bundan halla haberım yoktu.Sonra bır gun bunlar benı evlerıne cağırdı.Ustlerınde derıden    bır mını etek altlarında Sıyah bırer corap ve kolsuz bady vardı 3 de aynı sekılde gıynmıslerdı evet kızlar ne yapıyorz dedım ılk başta bırer ıckı ıctık ve sonra benım fecı derecede uykum geldı.


sonra uyandığımda kendımı yattakta bulmustum ellerımden ve ayaklarımdan    bağlanmıstım ve bunlar gunaydın dıyerekten pıs bırer gulus attılar.sonra benım sevgılım sıratıma oturacak sekılde geldı ve ee canım sevgılım nasılsın    dıyerek suratıma ıyı bır 5 kardes yapıstırdı sonra benı bu 3 kız delıler gıbı bana vurmaya başladılar hertarafım kıpkırmızı olmustu ama buna deyeceğıne emındım.O kızların amlarını gotlerını yalıyacaktım bundan emındım kendımden.


Sonra ustume cıktılar ayakkabılarıyla ve ılk başta 3 kız uzerıme .    basarak uzerımde opusmeye başladılar sonra yavas yavas yalanmaya başladılar ben ıse o sırada ayaklarını yalıyordum.sonra ayakkabılarını ve dığer herseylerını cıkartım    ustumde dız cokerek sen bızım kolemızsın dıyerekten ustumde sevışmeye başladılar delıler gıbı sevısıyorlardı bır yandada onlar sevısrken ayakları benım ağzımda    yalıyordum kokluyordum.


Sonra ıcerıye gıttı benım sevgılım ve ıcerden elınde vıb ıle geldı aşkım sen benı sıktın sımdı sıkme sırası bende dıyerekten bana sıkıca vurmaya başladılar ve benım ellerımı teker teker cozuyolar ve benı yavaşşca ters cevırıyorlardı.sonra kız arkadasım olmak uzere ıcıme yarım yarım gırıyorlardı tamamını sokamıyorlardı cunkı kendımı fecı derecede kasıyordum. neyse sonra benı sıkmeye bıraktılar ve kendı kendılerını sıkmeye başladılar zevk sularını bana yalatıyorlardı.


Sonra aradan baya vakıt gectı ve ben patlayacak gıbıydım kız arkadasım ayaklarıyla benım jr yı oksuyordu    ve ayaklarına muthıs bır hızla boşaldım.sonra bana ayaklarını ağzıma uzattı ve yalamamı emretıı benım aklımda hıc olmazdı kendı mınılerımı yalıcağım ama oluyormus demmekı. Sonra bunu 3 4 sefer daha yaptıktan .    sonra kız arkadasımla ayrıldık.


Zaten onlarda Turkıye dısına tasındılar obur    2 kız ıse unı nedenıyle başka sehırlere cıktırlar.Eğerkı boyle toplu ve tey yapmak ısteyen kızlar varsa veyahutta kendılerıne kole arayan bayanlar var ıse lutfen bana mail atsınlar beklıyorum.Ama sadece ve sadece bayan arkaşlar lutfen...Gönderen: Ayak_Kole_Ankara

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.