Sikerken avaz avaz bağırdı


size anlatacağım olay bundan 4 ay önce oldu.bulunduğum ilçede çok yakın
esnaf bir arkadaşımın yanında çalışan çok güzel 20 yaşlarında esmer bir
kız vardı.Arkadaşımın her yanına gittiğimde beni öyle bi keseyorduki
bende buna ilgisiz kalamazdım. Arkadaşımın olmadığını bildiğim bir gün
dükkana gittim.Dükkanda oturdum kızla muhabbet etmeye başladık.
Aşağıdan yukarıdan derken kız kendisi konuyu cinselliğe getirdi ve
benden ne kadar hoşlandığını ve beni çok arzuladığını söyledi.Dükkanın
kapısını kitlettirip hemen bodruma indik.iner inmez dudaklara
yapışmıştım.oda boşdurmayıp benim aleti sıvazlıyordu.aletim taş gibi
olmuştu.üzerindeki bady i bir çırpıda çıkarttım.eteğini yırtar gibi
atmıştım.sadece sütyen kilot kalmıştı.aletimi ağzına almış emerken
bende saçlarından kendisini aletime doğru bastırıyordum patlamak
üzereydim ama kendimi zorda olsa tutuyordum. içine girmek istiyordum
oraya patlamalıydım.şeftalisi sırılsıklamdı,kilodunu yırtar gibi
çıkarttım. içine girmekistediğimi söylediğimde kız olduğunu
olmayacağını söyledi.bende arkadan istedim.zaten vıcık vıcık olmuş
şeftalisine aletimi sürtüyordum.birtaraftanda arka deliğine alıştırmak
için parmağımı sokuyordum.artık dayanamadım ve domalttım.deliğe başını
dayadım ama bir tütlü girmiyordu.kendini çok kasıyordu.kayganlaşmış
amına sürtüp arkaya sokmaya çalışıyordum.kendini kasmamasını söyledim
ama sıkıyordu.en sonunda ani bir hamleyle başını arkaya
yerleştirdim.kız bağırıyor ama
olur çıkar içimden diye yalvarıyordu.Tamam çıkarıyorum kendini serbest
bırak dedim.hafif gevşemiştiki öyle bi ittimki kız avaz avaz bağırmaya
başladı.bir elinle ağzını tuttum yavaş yavaş hareket ediyordum.biraz
sonra oda alıştı sayılır.gidiş gelişleri hızlandırdım ve içine
boşaldım.oda boşalmıştı. ama bana yetmemişti bir kere daha istediğimi
söyledim.olmaz dedi.olacak dedim.ağzına zorla verdim şimdi istemeye
istemeye yalıyordu.mal yina kazık gibi olmuştu.bukez ağzıma boşal dedi
ben olmaz dedim.madeni bulmuştum bikere.zorlayarak domalttım.arkadan
yavaş yavaş sürtüyordum.deliğe yavaşça başını soktum ve hepsini
ittim.bukez zorlanmamıştı.gidip gelirken bitaraftanda amını
okşuyordum.içine titreye titreye 2. kez boşaldım.sonra giyinip yukarı
dükkana çıktık.etrafı kolaçan edip ben çıktım.ertesi gün telefondan
bana mesaj yazdı 2 gündür kalça üzerine oturamıyorum ama değdi diye.4
aydan beri fırsat bulduğumuz herzaman arkadan yapıyorum.istesem
şeftaliden de yapacam ama halimden memnunum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.